luni, 28 iulie 2008

Cum sa faci bani online fara investitii?

Am descoperit ca se poate.Eu personal nu am inventat nimic nou si nici macar nu am gasit eu aceasta modalitate de a face bani.Un prieten mi-a recomadat un link "interesant", spunea el.Din curiozitate, am intrat sa vad despre ce este vorba. La prima vedere mi s-a parut ca ar fi vorba de un joc piramidal,dar nu era asa.Dupa cateva minute petrecute pe acel site,am inteles mai bine cum stau lucrurile.Aici nu ai ce pierde fiindca nu investesti nimic.Citeste mai departe si nu vei regreta!

5 comentarii:

Anonim spunea...

hello... hapi blogging... have a nice day! just visiting here....

Andreea Vaduva spunea...

"Detii un site/ blog activ? Castiga bani cu Rentrop si Straton prin Programul de Marketing afiliat! Care sunt beneficiile tale?
- Pentru fiecare produs comandat din site-ul tau, castigi 10% din valoarea sa!
- La primii 200 RON pe care ii castigi, primesti un bonus de 100 RON.
- Excelenta produselor noastre iti garanteaza succesul! Pentru ca am fost, suntem si vom fi Numarul 1 pe piata produselor de Afaceri, Management, Contabilitate, Fiscalitate, Legislatia muncii.
- Promovezi ce produse consideri tu ca iti vor aduce mai multi bani.
- Cost 0: promovezi un produs existent, pentru care nu ai cheltuit nimic. In plus, inscrierea in sistemul de afiliere este gratuita!
- In contul tau, urmaresti oricand in timp real evolutia vizualizarilor, a clicurilor si a comenzilor venite pe site-ul/site-urile tale! Astfel, poti optimiza in permanenta relatia dintre continutul site-ului tau si reclama selectata, pentru a vinde cat mai bine si pentru a incasa cat mai multi bani la sfarsit de luna!
Spune “Da” unei afaceri Simple si unui partener de Incredere! Spune “Da” Castigului tau! Inscrie-te gratuit in http://www.affiliate.rs.ro"

Unknown spunea...

MONEY FOR NOTHING ! Just stay online and EARN MONEY !!!!!! (--> SKIP AD !!! <--) http://adf.ly/54Yi

Unknown spunea...

MONEY FOR NOTHING ! Just stay online and EARN MONEY !!!!!
MONEY FOR NOTHING

Alexandra spunea...

Been there, done that!I like your idea of making money.Josephine Alexa